ett steg framåt !

sitter i köket å tar igen mig, så mycke de går.
efter att ha varit å fixat å sköta om vitbergets dag!
trevligt väder å massor av folk. även massor av fina priser
och bra stämning :)

avslutar me att säga att känns bra men ändå tråkigt att de är över.
själva eventet för att så mycke tid å grejer de har tagit.
och se att allt som man gjort kan andra njuta av.
nu åter står de att bara vänta in snowroller med fritidsgårdarna
och även då några skolor i backen. å nu har jag mera tid till att
åka bräda med er alla gryma kids som finns i backen. å bara hänga.

sen vet jag inte men jag känner att de känns sjukt skönt att
ha vitberget känns som de har räddat mig i alla fall.
å kommer nog alltid att göra.

och jag hoppas att folk verkligen fattar att de finns dom som jobbar i de tysta.
helt gratis å jobbar för att andra ska ha lika kul som jag å dom andra
vill att de ska vara :)

tack å om ni vill nåt så finns jag på vitberget om de är bra väder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0