oki alla objekt som har möt mig

alltså efter 2 intensiva veckor me massa sjukgrejer så avrundade jag
allt med att tappa tjocktvn  på tummen som resulterade i en hel dag på olika sjukinstanser.
sweeet :) i alla fall så är jag då kollad å svanmärkt så verkar ju som
de ska gå vägen den här gången med i alla fall om jag får bestämma.

sjukskrivningen  får vi se hur de blir sätter inga mål utan tar de som de verkligen
kommer å ni som undrar kommer nog inte heller få så mycke svar.

men om ni vill mig nå så är jag troligen i backen å åker.
där jag får sköta å göra nåt roligt av livet! å få planera hemma saker me
min fantastiska lilla sambo. känns kanon.

nä sängen sen upp i natt å fara å ta sig ut i skogen. bring it down to
the house now it´s grill time ??

fan va kasst hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0