gentligen va f ska man skriva efter så jä..a lång tid?

de var ett tag sen mellan gångerna man skriver här,
funderar i bland på att bara lägga ner sidan å bara satsa på nå annat.
har fan inte tid å stå å panga in saker här ochså.
har ändå annat att göra så. men allt har väl en tid.,
eller så gör man helt om innehåll i bloggen?

resten av vintern så om ni vill mig nå
så är jag på vb å hänger eller så
är jag helt okontakt bar ute i skogen där jag tänkte leka mulle på
heltid :) skönt att bara vara ute för sig själv. många bilder å många spännande möten
i skogen. ska nog fara å gräva ner mig på ett ställe å se om jag får den där bilden som
jag så gärna skulle vilja få ut :)

i alla fall så vet jag inte va andra tycker å tänker
men just nu så är de rätt mörkt jag känner att
jag startade å försvann lika fort igen. känns inte kul å
att jag har många saker i livet som värmer så kan
jag inte ta mig upp på nått plan just nu.
finns ju saker å ting man vill göra, men testa att vakna med
att jag skulle vilja göra, men kroppen inte funkar du har en puls som en idrottare
viljan finns men från de å handling finns inte.
vissa dagar minns jag knappt :/ å vissa dagar vill man inte att de ska ta slut
men så är de, å när folk runt om DRAR en slutsats om va man är
så kan jag ju säga att då vet ni inte ett jävla skit. å jag tänkte bara säga de
att jag vet vem som bryr sig, å vilka som inte fattar.
så de är lungt

men har saker jag mår bra av.
får vara platschef för vitberget genom främjarna
å fotografer å åka bräda de är de som håler mig uppe
på dagarna men de finns givet andra saker ochså
men dom håller jag för mig själv.

idag var en sån där dag som var dömd redan igår kväll.
bättre lycka till en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0