långt tag me ändå värt varenda dag

efter en stund frånvaro så kan jag väl skriva en rad.
har så mycke tid på vitberget så jag orkar inte å hinner inte skriva här.

å dom dagar jag har över försöker jag i alla fall ta vara på. genom att bara
ta de lungt göra de man tycker om, håller på att fota lite saker till en tidning.
väntar på att få fara till malå å ta licens för skicart kommer fan bli awsome.
sen genom allt fotande så har jag faktist fixat mig lite roliga objektiv plus genom
att vinna lite saker på foton är ju aldrig fel heller.

ska då byta jobb helt nu,. å de känns fanken sjukt bra. skönt även att vara
back/personal chef för vitberget. å bara ta de lungt. grymt sjukt var de på skoter eventet i helgen
mycke folk å mycke att göra men jävligt roligt även träffa på många personer som man inte sätt på ett tag!



plus att man snart lyckats fixa till lyan så de känns sjukt trevligt. ljust å fint.

nä i morgon blir de titta till farmor och sen dra till backen å chilla runt lite.
annars får man väl se vart dagen tar vägen.

i slutet står verkligen familj å vänner backom ens beslut!
tack för ditt stöd de värmer jätte mycke. mer än va ni tror kanske inte visar de men
gör mig stark varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0