dom lyckliga dagarna

dom dagar man känner att man gjort nå bra?
känns ändå rätt långt bort. men tar steg åt de hållet.

i större hela så har man gjort så otroligt mycke skönt är att bara känna, att sätta på sig lurarna å
bara åka bräda i sin egen takt. å bara göra saker som man känner för.!

inför de som skall komma så kommer jag ändå att få mer å mer saker mot de bättre.

har väl varit lite mera ego när de gäller saker å ting. har ju ändå fått en uppmaning att
göra de ochså. fan i bland är de ju helt sjukt va vänner känner en. å hjälper på
bästa sätt. går nog inte heller beskriva. i alla fall är jag grymt peppad
inför va som komma skall men de har jag nog sagt ett bra tag nu.

de som känns skönt är att lyan börjar bli som man tänkt sig. tapeterna vart kanon bra.
målning vart inte heller dum. man känner att man kan bara ta de solo i soffan.

nä fan va peppad jag är på åka bräda!! å för den delen fota lite :)
i morgon blir de shreed me mega höjst me boysen. FUCKING AWSOME
urkas va peppad man är.!!



MAN KAN BARA NJUTA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0