comatose

dagen har som rullat på dock för högpuls inge bra :/
men i alla fall drog en sväng ut till brönet annars så vart de en lugn kväll.
skrivit ut lite bilder å annat.

nu väntar sängen å upp tidigt :)
sen hoppas jag att tempen har gått ner sig lite för snart blir de
ännu roligare än någon gång ever! jävligt kul är de att ha en hel backe som lekplats.
eller som en liten kille sa åt mig du å den större killen nu är ju jätte gamla ! :) hehe
tuvärr så finns de äldre personer som åker bräda ! :)

all styrka börjar komma tillbacka !! tack till vänner å min älskade sambo...
utan er hade jag inte ståt upp idag!



dom här rumpnissarna finns för dom som gillar dom på djurskyddet :)
jätte mumsiga båda två.


Kommentarer
Postat av: Sara

de där bilderna var ju superfina! :)

2011-02-17 @ 09:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0