capita vs faceplant

i morgon hoppas jag att de blir en kanon dag.
peppad som fan, dock har jag snart gjort kebab av en häst+ägaren!!
för när jag skulle igår kväll skulle hjälpa sambon me hästen så slutade de me att
den hästen började sparka mot mig å chatte. hmm om de händer igen! kommer jag ha prick skytte tävling
på han!!

ja skit samma blev i alla fal en bra dag. känner jag i alla fall. speciellt idag stale häng
me jocke å ponte sweet!!

åter till morgon dagen ska åka så mycke jag orkar i morgon tänkte jag :)
ska bara hänga runt å chilla på mitt vis! ändå skönt bara lyssna på musik å lala på.
skönt är att personalen inte behöver fråga mig om alla grejer som ska göras i alla fall.
ändå om de är mycke..

börjar känna att de rullar på där på vb..
hemma är de ljust å fint. känns fortfarande kalas att ha målat å fixat nu gäller de bara fixa
till lite lampor å tavlor sen är de som klart tror jag :) om jag inte får en snille blixt.
dock åter står ju sovrummet.. men de blir i sínom tid !

nä nu ska jag se bond klart å sen lala vidare i säng !!

gillar även min glidar keps som kommer att äga ut!!

this is going to be awsome  och den här gången kommer jag inte kasta in en bild för dagen.
för den tog min sambo kort på idag hyfsat avis är jag på fotot hon tog. kanon fin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0