urkas

oki va tusan ska jag säga?
jag har då inte bryt mig eller orkat ta upp nåt men
lika förbannat kommer de gamla bajs grejerna upp,
kan du inte bestämma dig för att göra som alla andra att de funkar
inte att bara glida om kring å tro att folk ska betala hejvilt runt dig??
då kan jag säga att hos mig är de fan stopp. å oavsätt om du ska leka
stor å duktig hur kan du då? tro att du ska kunna få nåt bra i livet?? inte en ända.
de är inte en vanlig väg utan de kommer ett dike ochså.

nä nu sitter jag här å försöker att bli fri skriven från min depp.
men de verkar då inte som jag kommer så jävla långt.
vet heller inte vart jag ska ta vägen.
men ska då se till  leva livet som de kommer. för de mår jag bäst av.
sen får vi se va som händer.

Born to lose live to Win

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0