tråkigt att vara sjukskriven

men de är ju så att de pratas å filosoferas. men en sak är klart
att de ni tror eller mera att de är så. nej de är inte så, att gå å tänka varje dag
att livet är över å att massa saker är bara kast utan att veta att de är rätt grejer man

gjort hela tiden, den tanken som spökar. de gnagger hela tiden.
å jag vet att jag inte är på topp utan nu är jag på väg tillbacka för den andra gången
å den här gången ska jag nog lyckas me de ochså

ändå så kommer de ändå vara ett stort steg,
men nu
har jag fått allt för att min foton ska bli kanon  har fixat ihop några bilder nu i kväll¨
å den blir nog skit bra i slutet nä nu ska ja sova igen seg men glad
även att de kommer en lång dag i morgon men sen oavsätt väder ska jag ut å fota i morgon.
får se dock vart de blir om de blir häst bilder eller nåt annat skoj

å tack för allt stöd som jag får från vänner å familj
de stärker en inom bords.

peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0