ingentligen

igenligen inget att ta upp

förutom att vissa saker kan visst inte folk förstå.
att dom i huvud taget inte fattar. eller att dom tycker
att man ska ha ett förhållnadssätt som dom hade när dom var
född på medeltiden?

nä fan i helvete va sne man blir..
kanske för att dom har igentligen inte tänkt
efter riktigt så tror jag att jag skiter i de.

finns annat ja vill lägga mitt krut på.
så enkelt är det

annars så är jag för de mesta ute å fotar mitt i natten
eller på morgon kanske om jag hinner ska jag snöra in nån bild
dock. men skönt att ha grejer i alla fall så man inte behöver jaga
djur eller för att få en närbild
tacka vet jag att man har lite att välja mellan.

nä nu ska jag göra julgodis!

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0