dom veckor jag varit borta från allt å alla

tjenare på er alla!

jag har som inte haft tid eller ork att skriva i min blogg, nu förtiden
men de har sina tankar varför jag inte har skrivit,
har i dags läget tappat bort mig själv, å kommer att fortsätta min
resa med olika sätt att bli den man ska bli.

i alla fulla fall så har jag inte haft så mycke tid till skriva heller
pga jag har nu backansvaret i vitbergsbacken. och med den nya styrelsen
känns de som vitberget kommer att kunna visa upp sig på sin bästa sida.
helt klart så är de mycke kvar att jobba på men. tror heller inte att
de ska vara nå större problem att ge skellefteå en trevligt å billigt ställe
att umgås på under året.

och i stunden som man tittar ut så vräcker de ner snö. känns faktist
som vi får en vit jul om man ska tro. grannen.
känns som kanon att få fira jul hemma. att inte behöva tänka utan bara vara.
och att få fira sin födelsedag på bästa sätt är ju inte heller dumt

ska då försöka fara iväg då den 23e december å åka bräda
på våran up sittar rail jam.
kan nog bli hur trevligt som helst.

nä nu ska jag vila å bara vara.


mums me massor av snö från föra året får se om de blir nån till
sån bild senare för året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0